tisdag, november 03, 2009

Faster pussycat, kill kill!



Det går bra nu.
Pappa kom hit i dag med en massa kardad ull. Å när jag säger massa menar jag skitmycket. Typ sex kilo. Nu måste jag bara justera rockhuvudet på min spinnrock... Byta ut krokarna och kanske försöka göra nåt åt jacket i öppningen... Kanske smörja den igen också... Sen blir det spinna av...

Det är mycket annat som är på gång också... I morrn ska jag belysa en ram och börja provtrycka. Bilden ovan är en del av mönstret... Mitt bredband är numera skitbrett... De två screenramar jag haft liggandes och som har varit igensoggade av fotoemulsion och gamla färgrester är nu rengjorda och användbara. Det paret skor som varit destinerade för mig sedan urminnes tider är nu i min ägo. Jag drack för mycket kaffe i dag och såg sen på Kobra om klingonska på svt play. Så många idéer, så lite tid.

1 kommentar:

Adina sa...

Du är så bra Annika!