lördag, november 05, 2011

på A säger vi storviltsjakt och på B gubbslem


Oslagbara Onsdag är sedan nästan en vecka över för den här gången. Bilden ovan togs med anledning av en oerotisk onsdag men kom inte med. Jag kommer inte ihåg varför.
Det är lite tomt och tråkigt att klä sig utan tema.

Nu är det meningen att jag ska skriva en text på ungefär en halv a4 om mitt broderande. Som synes gör jag annat. Nån som vill skriva den åt mig?

Det är ovanligt varmt har jag sagt de senaste dagarna när vädret har kommit på tal. Förra året var det snö vid den här tiden säger dom. Men jag vet inte. Jag håller inte koll på tiden och vädret.

Per Morberg var på radio i förmiddags. Hörni där nere i folkdjupen, märker ni inte att han är obehaglig?

2 kommentarer:

MissAnnaLi sa...

Och att han är kompis med Tommy Körberg också!

Sömsmånen sa...

Obehaglig är bara förnamnet. Han får va som han vill - själv försöker jag undvika karln så långt det är möjligt.