torsdag, mars 05, 2009

Heaven and hell!

Jag trivs så bra här... saker händer... jag lär mig saker utan att jag märker det... vi har haft VGK i fyra veckor nu... i morgon är sista dagen... det har varit jobbigt nästan hela tiden... men nu i efterhand kan jag verkligen se att VGK is a bitch å sen utvecklas man... (jag har iofs förstått det hela tiden... har varit outhärdligt käck mitt i min trötthet ibland...)

Första tranorna har kommit till Hornborgasjön... I värmland har de mördat 13 lodjur på en timma och tjugo minuter... I Danmark är det gängkrig... I USA ockupperar de vräkta låntagarna sina egna hus efter uppmaning från kongressen... I Sverige sitter jävla fucking Sverker Martin-Löf och försvarar jävla toppchefers helt sjuka lönenivåer.... Undrar hur stor jaktkvoten är på den svenska volvochefstammen... Med en population på 250 stycken borde det ju införas nån slags skyddsjakt.... Iofs sker väl ingen föryngring eftersom alla exemplar antagligen är av samma kön...

Heaven and hell!

2 kommentarer:

Anonym sa...

yo & welcome in i bloggvärlden!!!!!!!!

fint *

Anonym sa...

& nu har jag även länkat din sida från min blogg*
här luktar bullar & vi kan ta det längre!!!!!!!!!!